Pristatymo politika

Pristatymo politika

  1. Įvadas
    1.1
    Šioje politikoje pateikiame išsamią informaciją apie pristatymo būdus, laikotarpius ir mokesčius
    kurie taikomi mūsų produktų užsakymams, pagamintiems per mūsų svetainę.
    1.2 Ši politika nesukuria teisiškai įgyvendinamų teisių ir pareigų; greičiau,
    mūsų įprasta praktika, susijusi su gaminių pristatymu, nurodyta čia
    politika.
  2. Pristatymo mokestis
    2.1
    Mes siūlome nemokamas standartinis arba greitas pristatymas visiems
    Europos Sąjungos adresai
    , pagal visus užsakymus.
    NEMOKAMAS PRISTATYMAS:
    Austrija
    Belgija
    Bulgarija
    Kroatija
    Čekijos Respublika
    Danija
    Estija
    Suomija
    Prancūzija
    Vokietija
    Graikija
    Vengrija
    Airija
    Italija
    Latvija
    Lietuva
    Liuksemburgas
    Nyderlandai
    Lenkija
    Portugalija
    Rumunija
    Slovakija
    Slovėnija
    Ispanija
    Švedija
    2.2 Už pristatymą visais Jungtinės Karalystės adresais imame 130 €.
    PRISTATYMO MOKESTIS:
    Didžioji Britanija
  3. Geografiniai apribojimai
    3.1
    Paprastai galėsime pristatyti į šias šalis ir teritorijas:
    Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija,
    Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas,
    Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija
    3.2 Kartais negalime pristatyti į salų šalis, tokias kaip Kipras,
    Kanarų salos, Azorų salos, Malta.
    3.3 Retkarčiais galime susitarti pristatyti gaminius į kitas šalis ir
    teritorijose.
  4. Pristatymo būdai ir terminai
    4.1
    Metodai, kuriuos naudojame pristatydami savo produktus, ir laikotarpiai
    kurios paprastai pristatomos, yra šios:
    (B) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Europos Sąjunga žemyne, tu būsi
    gali pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, ir
    Tipiškas produktų pristatymo šiuo būdu laikotarpis yra 3-11 darbo
    dienų, nebent aiškiai nurodyta kitaip;
    (C) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas už Europos Sąjungos ribų žemynas,
    galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą,
    o tipinis produktų pristatymo šiuo būdu laikotarpis yra 5-15
    darbo dienomis, nebent aiškiai nurodyta kitaip;

    4.2 Jei užsakymą pateikiate iki 1 val. GMT/BST darbo dieną, šiuo laiku
    laikotarpiai skaičiuojami nuo tos dienos darbo pabaigos; jei pateikiate užsakymą
    po 1 val. GMT/BST darbo dieną arba ne darbo dieną šiuo laiku
    laikotarpiai skaičiuojami nuo kitos sekančios darbo dienos darbo pabaigos.
    4.3 Šiame 4 skyriuje nurodyti pristatymo terminai yra tik orientaciniai ir tuo tarpu
    dėsime visas pastangas, kad pristatymą gautumėte tinkamai
    laiko, mes negarantuojame pristatymo nepasibaigus nurodytam laikotarpiui.
    4.4 Prieš išsiųsdami gaminį galime atlikti patikrinimus dėl sukčiavimo ir
    šie patikrinimai gali užtrukti pristatymą. Jei pristatymas gali vėluoti kaip
    dėl sukčiavimo patikrinimų, mes jus informuosime.
  5. Pristatymo mokesčiai
    5.1
    Pristatymo mokesčiai yra įtraukti į kiekvieną kainą mūsų svetainėje dėl mūsų nemokamo
    Siuntimo politika. Nemokamas pristatymas taikomas visiems užsakymams, nepriklausomai nuo kainos,
    be papildomų ar netikėtų pirkėją apkraunančių išlaidų.
    5.2 Mūsų pristatymo mokesčiai yra tokie:
    (A) standartinio pristatymo būdo atveju pristatymo mokesčiai bus 00,00 €;
    (B) greitojo pristatymo būdu pristatymo mokesčiai bus 00,00 €.
  6. Pristatymo sekimas
    6.1 Galimas visų mūsų produktų užsakymų pristatymo stebėjimas.
    6.2 Norėdami stebėti pristatymą, įveskite savo užsakymo numerį (kuris pateikiamas jūsų
    užsakymo patvirtinimo el. paštu) į mūsų pristatymo paslaugų teikėjo svetainę čia:
    https://www.17track.net/.
  7. Kvitas ir parašas
    7.1
    Visi pristatymai turi būti gauti asmeniškai pristatymo adresu, ir a
    parašas turi būti pateiktas.
    7.2 Mūsų pristatymo paslaugų teikėjas jus įspės iš anksto apie bandymą atlikti
    siunta, kurią reikia pasirašyti.
  8. Papildomi pristatymai
    8.1
    Jei pirmasis bandymas pristatyti nepavyksta, mūsų pristatymo paslaugų teikėjas tai padarys
    pabandykite dar bent 1 kartą pristatyti jūsų užsakyme esančius produktus.
  9. kolekcija
    9.1 Jei jūsų produktai lieka nepristatyti, nepaisant mūsų pristatymo paslaugų teikėjo
    dar bent 1 bandymą juos pristatyti, pristatymo paslaugų teikėjas
    Jūsų adresu paliks kortelę su instrukcijomis, kaip ją atsiimti
    savo produktus, įskaitant surinkimo terminą.
  10. Pristatymo problemos
    10.1
    Jei kyla problemų dėl pristatymo, susisiekite su mumis naudodami el
    kontaktinius duomenis, kuriuos skelbiame savo svetainėje arba kitaip jums pranešame.
    10.2 Jei mūsų pristatymo paslaugų teikėjas negali pristatyti jūsų produktų ir pan
    gedimas yra jūsų kaltė, ir jūs neatsiimate produktų iš mūsų pristatymo
    paslaugų teikėjas per atitinkamą terminą, galime susitarti dėl
    pakartotinis produktų pristatymas; tačiau pasiliekame teisę apmokestinti jus už
    faktinės pakartotinio pristatymo išlaidos (net jei pradinis pristatymas buvo nemokamas
    mokestis).
    10.3 Orientacinis sąrašas situacijų, kai dėl jūsų kaltės nepavyks pristatyti
    yra nurodyta toliau:
    (A) nurodėte neteisingą arba trūkstamą adresą/telefono numerį pristatymui;
    (B) nurodytame pristatymo adresu yra klaida;
    (C) pristatymo adresas nėra pagrįstai prieinamas;
    (D) negalima saugiai pasiekti pristatymo adreso;
    (E) jei asmeninio gavimo nereikia, nėra lengvų ir saugių priemonių
    prekių palikimo pristatymo adresu ir nėra
    asmuo, galintis priimti pristatymą; arba
    (f) jei reikalingas asmeninis gavimas, asmens nėra
    pristatymo adresą priimti siuntą ir pasirašyti.
Pereikite į viršų
klaida: Turinys yra saugomas !!