Pristatymo politika
- Įvadas
1.1 Šioje politikoje pateikiame išsamią informaciją apie pristatymo būdus, laikotarpius ir mokesčius
kurie taikomi mūsų produktų užsakymams, pagamintiems per mūsų svetainę.
1.2 Ši politika nesukuria teisiškai įgyvendinamų teisių ir pareigų; greičiau,
mūsų įprasta praktika, susijusi su gaminių pristatymu, nurodyta čia
politika. - Pristatymo mokestis
2.1 Mes siūlome nemokamas standartinis arba greitas pristatymas visiems
Europos Sąjungos adresai, pagal visus užsakymus.
NEMOKAMAS PRISTATYMAS:
Austrija
Belgija
Bulgarija
Kroatija
Čekijos Respublika
Danija
Estija
Suomija
Prancūzija
Vokietija
Graikija
Vengrija
Airija
Italija
Latvija
Lietuva
Liuksemburgas
Nyderlandai
Lenkija
Portugalija
Rumunija
Slovakija
Slovėnija
Ispanija
Švedija
2.2 Už pristatymą visais Jungtinės Karalystės adresais imame 130 €.
PRISTATYMO MOKESTIS:
Didžioji Britanija - Geografiniai apribojimai
3.1 Paprastai galėsime pristatyti į šias šalis ir teritorijas:
Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Čekija, Danija, Estija, Suomija,
Prancūzija, Vokietija, Graikija, Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas,
Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Ispanija ir Švedija
3.2 Kartais negalime pristatyti į salų šalis, tokias kaip Kipras,
Kanarų salos, Azorų salos, Malta.
3.3 Retkarčiais galime susitarti pristatyti gaminius į kitas šalis ir
teritorijose. - Pristatymo būdai ir terminai
4.1 Metodai, kuriuos naudojame pristatydami savo produktus, ir laikotarpiai
kurios paprastai pristatomos, yra šios:
(B) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas Europos Sąjunga žemyne, tu būsi
gali pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą, ir
Tipiškas produktų pristatymo šiuo būdu laikotarpis yra 3-11 darbo
dienų, nebent aiškiai nurodyta kitaip;
(C) jei jūsų pristatymo adresas nurodytas už Europos Sąjungos ribų žemynas,
galėsite pasirinkti arba naudoti tik mūsų iš anksto pasirinktą pristatymo būdą,
o tipinis produktų pristatymo šiuo būdu laikotarpis yra 5-15
darbo dienomis, nebent aiškiai nurodyta kitaip;
4.2 Jei užsakymą pateikiate iki 1 val. GMT/BST darbo dieną, šiuo laiku
laikotarpiai skaičiuojami nuo tos dienos darbo pabaigos; jei pateikiate užsakymą
po 1 val. GMT/BST darbo dieną arba ne darbo dieną šiuo laiku
laikotarpiai skaičiuojami nuo kitos sekančios darbo dienos darbo pabaigos.
4.3 Šiame 4 skyriuje nurodyti pristatymo terminai yra tik orientaciniai ir tuo tarpu
dėsime visas pastangas, kad pristatymą gautumėte tinkamai
laiko, mes negarantuojame pristatymo nepasibaigus nurodytam laikotarpiui.
4.4 Prieš išsiųsdami gaminį galime atlikti patikrinimus dėl sukčiavimo ir
šie patikrinimai gali užtrukti pristatymą. Jei pristatymas gali vėluoti kaip
dėl sukčiavimo patikrinimų, mes jus informuosime. - Pristatymo mokesčiai
5.1 Pristatymo mokesčiai yra įtraukti į kiekvieną kainą mūsų svetainėje dėl mūsų nemokamo
Siuntimo politika. Nemokamas pristatymas taikomas visiems užsakymams, nepriklausomai nuo kainos,
be papildomų ar netikėtų pirkėją apkraunančių išlaidų.
5.2 Mūsų pristatymo mokesčiai yra tokie:
(A) standartinio pristatymo būdo atveju pristatymo mokesčiai bus 00,00 €;
(B) greitojo pristatymo būdu pristatymo mokesčiai bus 00,00 €. - Pristatymo sekimas
6.1 Galimas visų mūsų produktų užsakymų pristatymo stebėjimas.
6.2 Norėdami stebėti pristatymą, įveskite savo užsakymo numerį (kuris pateikiamas jūsų
užsakymo patvirtinimo el. paštu) į mūsų pristatymo paslaugų teikėjo svetainę čia:
https://www.17track.net/. - Kvitas ir parašas
7.1 Visi pristatymai turi būti gauti asmeniškai pristatymo adresu, ir a
parašas turi būti pateiktas.
7.2 Mūsų pristatymo paslaugų teikėjas jus įspės iš anksto apie bandymą atlikti
siunta, kurią reikia pasirašyti. - Papildomi pristatymai
8.1 Jei pirmasis bandymas pristatyti nepavyksta, mūsų pristatymo paslaugų teikėjas tai padarys
pabandykite dar bent 1 kartą pristatyti jūsų užsakyme esančius produktus. - kolekcija
9.1 Jei jūsų produktai lieka nepristatyti, nepaisant mūsų pristatymo paslaugų teikėjo
dar bent 1 bandymą juos pristatyti, pristatymo paslaugų teikėjas
Jūsų adresu paliks kortelę su instrukcijomis, kaip ją atsiimti
savo produktus, įskaitant surinkimo terminą. - Pristatymo problemos
10.1 Jei kyla problemų dėl pristatymo, susisiekite su mumis naudodami el
kontaktinius duomenis, kuriuos skelbiame savo svetainėje arba kitaip jums pranešame.
10.2 Jei mūsų pristatymo paslaugų teikėjas negali pristatyti jūsų produktų ir pan
gedimas yra jūsų kaltė, ir jūs neatsiimate produktų iš mūsų pristatymo
paslaugų teikėjas per atitinkamą terminą, galime susitarti dėl
pakartotinis produktų pristatymas; tačiau pasiliekame teisę apmokestinti jus už
faktinės pakartotinio pristatymo išlaidos (net jei pradinis pristatymas buvo nemokamas
mokestis).
10.3 Orientacinis sąrašas situacijų, kai dėl jūsų kaltės nepavyks pristatyti
yra nurodyta toliau:
(A) nurodėte neteisingą arba trūkstamą adresą/telefono numerį pristatymui;
(B) nurodytame pristatymo adresu yra klaida;
(C) pristatymo adresas nėra pagrįstai prieinamas;
(D) negalima saugiai pasiekti pristatymo adreso;
(E) jei asmeninio gavimo nereikia, nėra lengvų ir saugių priemonių
prekių palikimo pristatymo adresu ir nėra
asmuo, galintis priimti pristatymą; arba
(f) jei reikalingas asmeninis gavimas, asmens nėra
pristatymo adresą priimti siuntą ir pasirašyti.